Semantic Error
Computer science major Chu Sang Woo is a stickler for rule-following and order. However, when he meets free-spirited art student Jang Jae Young, all of that goes out the window! While they initially struggle to make their contrasting personalities work together, Sang Woo gradually starts to understand the value of occasional breaks from routine. Even though Jae Young seems like the type of person Sang Woo can't stand, Sang Woo instead can't help but fall for him instead. Is this a situation of opposites attracting, or is it just an error? This animation was based on the web novel of the same name by Jeo Soo Ri.