She's In Charge
Pooh to the Rescue
School Counselor Veronica Nash Poleate aka "Pooh" takes her common sense crusade on the road in Atlanta as she tries to help two families in need of her expertise, all the while trying to get her husband to fix her car.
Pooh attempts to inject some romance into her relationship with her husband Eugene. A lady in love reaches out for Pooh's help on how to tell her boyfriend her big secret, and Pooh helps a man find his confidence and get lucky in love.
Pooh tries to help a young adult gain her freedom, a wealthy adult get a love life, and Eugene to become an adult and clean up after himself.