Shorebreak
Welcome to the North Shore
Hawaiian photographer Clark Little introduces his home, Oahu's North Shore, where he captures the wonder of the waves.
Rainbows and Turtles
Clark glories in the colors of rainbows, the graceful dance of sea turtles, the blessings of family and the beauties of creation.
The shorebreak can be dangerous, but Clark Little and friends brave the waves and find the thrill well worth the risks.