Shut Eye Shut Eye
Charlie Haverford is a scammer with a small chain of fortune-telling storefronts and contracts building tricks for a family that controls the business in the greater chunk of Los Angeles. A blow to the head from a client's angry boyfriend intersects with a hypnosis session while auditioning a new "clairvoyant," and suddenly, a man whose entire life has been based on fraud begins to see and feel some very real and fundamental truths.
Death
As con artists Charlie and Linda Haverford hatch a plan to get out from under their Roma gypsy bosses, a sudden blow to the head makes Charlie wonder if he is a fake psychic having real visions.
Charlie sets his hooks deep with Nadine by tapping into her past, as Nick skips school to spend time with his new girlfriend Emma. Linda makes a shocking discovery.
Linda’s marriage is threatened by her affair with Gina. Nick is a suspect in his girlfriend’s disappearance, and Charlie struggles to understand disturbing visions of a fiery death and his own drowning.
With Rita and a new psychic fraud unit on their tail, Charlie and Linda fight to keep their long con of Nadine on track. A full-on turf war is ignited when Fonso and White Tony brawl at a Roma funeral.