Smiley
Bruno and Álex both wake up feeling confused about how to navigate the morning after; Albert struggles at work; Patri and Vero try to reconnect.
While Álex agonizes over texting Bruno back, Vero and Patri venture into the world of dating apps; Bruno's coworker, Ramón, surprises him.
Álex and Bruno cross paths again; Javi offers Ramiro a sympathetic ear; Vero and Albert experience moments of clarity.