Smithsonian Spotlight
Lincoln's Men
There have been nearly 15,000 books written about Abraham Lincoln, and still more are rolling through the printing presses. He is perhaps the most covered and yet most enigmatic figure in American history. Gain all new insights from the three men who had unprecedented access to our nation's sixteenth President: his personal secretaries.