Snapped: Killer Couples
Crimes committed by couples are documented in this true-crime series, which includes reenactments and firsthand accounts.
Amanda Logue & Jason Andrews
A housewife turned porn star teams up with her co-star to commit murder after a wild sex party.
A devout evangelical housewife and a former child star devise a scandalous murder plot that ends with a bizarre attempt at a sex change operation.