Sons of Anarchy Sons of Anarchy
Sons of Anarchy is an adrenalized drama with darkly comedic undertones about a notorious outlaw motorcycle club intent on protecting their sheltered small town of Charming, California, against encroaching drug dealers, corporate developers, and overzealous law officers.
When a rival club cleans out and then destroys their illegal arms warehouse, Samcro (Sons of Anarchy Redwood Original) executes their own sense of justice in retrieving their guns. Meanwhile, family issues take center stage with a medical emergency involving Jax Teller’s newborn son.
As the club deals with the aftermath of their illegal arms warehouse attack, the Deputy Chief of Police poses a new threat to Samcro's reign over Charming. Jax continues to worry about the fate of his newborn son and begins to question the club's rough way of doing business. Opie's financial struggles leave him with a difficult choice.
When the young daughter of a prominent Charming family is assaulted during a visiting carnival, Samcro races the authorities to capture the assailant. Meanwhile a new shipment of guns arrives from their IRA connection - with an additional price. Tara's ex-boyfriend arrives in Charming.
The club travels to Nevada to store arms with a brother club The Devil's Tribe. When the Mayans pose a threat, Clay decides to "patch-over" the tribe, making them an official SOA charter. Tara's ex, ATF agent Kohn begins investigating Samcro.
Gemma hosts a town fundraiser, which brings the ex club member who was responsible for Opie's arrest back to town...and into direct conflict with Jax and Opie. Clay deals with protecting a perverse parolee who can lead to a big payoff. ATF agent Kohn continues to investigate SOA.
A small favor for Piney's old war buddy turns into a big problem for SAMCRO. With Clay detained, Jax must step-up to handle the situation. Meanwhile, Gemma deals with the pangs of aging and the arrival of a familiar sweetbutt whose intentions are unclear.