South of Hell
In this thrilling series from Eli Roth and Jason Blum, Charleston, South Carolina is the most possessed city in the world. Evil thrives here. Something with which 30-year old exorcist Maria Abascal is intimately acquainted. She wrestles demons for a living. Especially Abigail, the one that lives within her.