SPACE BATTLESHIP TIRAMISU SPACE BATTLESHIP TIRAMISU
A pilot’s cockpit is his private sanctuary, where he can double-dip his fried pork skewers free of criticism. Here begins the tale of handsome ace pilot Subaru Ichinose’s fierce battles.
Subaru picks up a stray Space Chihuahua and tries to secretly keep it as a pet. However, its unbelievable evolution prompts him to make a painful decision.
When big-breasted female pilot Ligier Leroy joins the Tiramisu crew, Subaru is forced to fight in her mecha full of stuffed animals and lace.
The urge to urinate suddenly attacks Subaru and plunges him into an abyss of fear. Blaming himself for downing too many cold drinks will do him no good now, for he is already at the limits of his endurance.
Subaru never foresaw the day he would learn how vital it is to have something to eat with your rice. Alone in space and surrounded by white rice, what desperate action will he take?!
While the rest of the Tiramisu crew has a morale-boosting session with the captain, Subaru is getting excited about something else. What merry Holy Night festivity has Subaru always longed to partake in?