Spear Life
Southernmost Point 2020
The Spear Life boys are going out in their home state, but this time they are heading down south to one of their favorite locations to spear fish. Key West is known for its local party scene, crystal clear waters and big fish so the guys are definitely in for a treat.
Florida's sandy beaches are synonymous with rest and relaxation, so when Jon, Gary, and Coby head to Clearwater Beach for some spearfishing they were hoping for just that. But with boat issues and shark infested waters this trip might turn out to be everything but relaxing!