The Harvest Festival and the Crowded Driver's Box
Lawrence reveals Holo's secret to the manager of Milone Trading Company to gain their help in securing Holo's escape. For merchants, money comes first, so why has Medio Trading captured Holo at all? Lawrence must outthink politics to save Holo.
Holo and Lawrence are trapped in the tunnels below the city, with hunters searching for them in all directions. When danger comes, how far will they go to protect each other?