Stephen King's The Stand
King's epic novel tells a story of a virus that escapes from a top-secret lab causing millions of deaths around the country.
Survivors of the virus begin to find one another; Flagg's (Jamey Sheridan) followers head to Las Vegas; Mother Abigail's (Ruby Dee) people go to Nebraska and prepare to make a stand against the Darkman's forces.