Strip the Cosmos
Strip The Cosmos uses stunning CGI animation and character-driven actuality to strip major planets, moons, black holes, stars and galaxies of their gas, force-fields, rock and magma.
Supermassive Black Holes are the terrifying objects that are now known to lurk in the center of every galaxy - even our own the Milky Way.