Sue Thomas F.B.Eye Sue Thomas F.B.Eye
Sue Thomas is a young deaf woman who has recently graduated from college and is about to start her first real job. F.B.I. agent Jack Hudson discovers her unique lip reading ability and enlists her to join the bureau's elite surveillance team.
Sue gets called in after a car theft suspect turns out to be deaf and communicates solely through sign language.