SUMMER NUDE
Asahi Mikuriya (Yamashita Tomohisa), once a promising photographer, now struggles with taking wedding and school photos after his dreams and relationship crumble. Natsuki Chiyohara (Karina), a restaurant manager, has also been recently heartbroken. When she takes a job in the same seaside town where Asahi lives, they meet and bond over their shared experiences of romantic disappointment. As they navigate their emotional wounds together, an unexpected connection begins to form that might lead them toward healing and potentially new love.