Swamp Murders
Multiple Personalities
When 19-year-old Kathy Bonney, model daughter, fails to return home, concerned father Tom Bonney turns to police. That same day, her body is pulled from Virginia's Great Dismal Swamp. Turns out, Kathy wasn't as angelic as her family was led to believe.
Chain Reaction
When two women are discovered in the depths of Georgia's Flint River, detectives wonder if a serial killer is afoot. But when they connect the two victims, investigators follow their lead to the discovery of two more corpses, and a whole slew of betrayal.
Alabama teen Edith McLeroy rebels against her conservative upbringing marrying the leader of a biker crew, cruising the highways as queen of the pack. But when her body is found in Louisiana, a mystery is sparked that will end up lasting 32 years.
16-year-old Carol Hutto is a dependable friend, daughter and sister. She's a good student, loves wrestling and hanging out with friends. So when she misses her curfew one evening, her mother knows something awful has happened.