Tarzan and Jane
Saved from a plane crash and given supernatural powers, teen Tarzan joins forces with brave city girl Jane to protect his jungle home from threats.
A Hero is Born
Baby Tarzan is rescued from a plane crash by the gorilla, Kala, and brought to a Shaman who treats Tarzan's injuries with a mix of native medicines and experimental science - saving Tarzan's life and giving him supernatural animal powers in the process.
Tarzan tries to navigate the challenges of high school and adjust to life in London, when they uncover an animal trafficking ring transporting a stolen mother panther and her cubs.
Tarzan and Jane learn that there are other stolen animals being held in London. With the help of Tarzan’s friend and grandfather, they must rescue the animals and return them home.
Tarzan & Jane return to London and see Jane’s mother who is researching an exposé claiming Greystoke Indus. harms the environment. It’s up to Tarzan & Jane to put out the flames!
Tarzan and Jane go to Scotland where they must protect Greystoke’s “organic” crops from being poisoned. They follow a clue to the docks, where the investigation carries them away.