Taste
Bambi (Mabelz Suchada Sonpan) is an ordinary high schooler who longs to be seen as someone extraordinary. She seems to get her wish when a video she posts goes viral, catapulting her into some semblance of fame. She decides to join a cram school attended by other influential teens in the hopes of integrating herself with a higher-status crowd and gaining new connections. However, Bambi soon finds herself caught between two worlds: her new classmates clearly view her as an outsider, while her old friends feel betrayed and aren't happy that she's leaving them behind. What will it cost Bambi to gain the popularity she so deeply desires – and is it really worth it?