Teenage Euthanasia
Set in near-future inland Florida, Teenage Euthanasia centers around the owners of Tender Endings funeral home, the Fantasy Family: Grandma Baba, her adult children Uncle Pete and Trophy, and Trophy's teen daughter, Euthanasia ("Annie").
Nobody Beats the Baba
Baba's determined to win an embalming fluid competition. That means beating Trophy's former BFF turned nemesis: Sophie Turner.
First Date With the Second Coming
Annie's crush Kenton says a near-death experience sent him to Heaven, but Trophy needs proof. Baba wants Pete to pick out a shirt on his own.
Annie becomes Trophy's parole officer and Pete's "funeral plus" clients ask for a house call.
Trophy and Baba get arrested and compete for a pardon on the reality TV show Top Felon. Pete tries to teach Annie how to cry.
Annie has to babysit Trophy's crotch beetles and Baba gets jealous when Pete makes a new friend.