Testees
Pill for Men
After suffering an unexpected loss in the pants department, Ron and Peter see if they have what it takes to be women.
A brainwashing experiment goes horribly wrong for Ron and Peter, but horribly right for Nugget.
Ron and Peter test the world's strongest glue and they become closer than they ever thought possible.
Ron and Peter test an experimental new pheromone spray that makes them irresistible to women.