The American Revolution
The forgotten history of unsung heroes in America's fight for independence from Britain.
Rise of the Patriots
Five unsung patriots strike pivotal blows for American liberty as unrest between Britain and the colonies explodes into a war for independence.
The American Revolution seems doomed as the British army launches a bold new campaign in the south, but five unsung patriots help reverse the course of the war and shock the world.