The Anarchists
The Movement
Despite a chaotic first Anarchapulco, several attendees relocate to Mexico, joining founder Jeff Berwick's growing anarchist community.
Forking Freedom
A crypto boom creates instant millionaires -- and deep fissures -- within the anarchist community, throwing their mission into question.
Mounting conflicts within the Anarchapulco community escalate to potentially dangerous levels.
A shocking murder makes international headlines, leaving the community wondering if the perpetrator was one of their own.
As the sixth Anarchapulco gets underway, the community reels from accusations of a fraudulent crypto scheme -- and another shocking death.
As their dream of an anarchist paradise crumbles, the Anarchapulco community begins to question the viability of their principles.