The Ave
The Ave centers around inspiring entrepreneurs' lives, operating a secretive check defrauding business while trying to rise above the gritty streets of Brooklyn, New York.
A Twisted Result
Nate Brooks, an ambitious father and check defrauder, finds himself torn between his love affair and street life.
No Turning Back
Nate runs into more trouble with the kingpins. At the same time, Ed faces a revitalized moment.
The season finale leaves Nate Brooks questioning his own loyalty to the streets, marriage, affair, and most of all himself.
Nate tries to pick up pieces of his life by reconnecting with his family. At the same time, Keith and Quan are under pressure from Rolanda.
Nate attempts to move forward after the death of Sean Watkins, with his real estate goals hanging from the deep end.