The Boonies
Blood and Sweat
Life off the grid provides freedom, but that independence doesn’t come easy. Whether it’s finding food, stocking the medicine cabinet, or battling the elements, life in the Boonies requires a daily dose of sweat and blood.
For those choosing to live a life of solitude, there’s always work to be done. Whether it’s protecting your home from intruders or preparing for Mother Nature’s worst, every day presents a new challenge to tackle.