The Co-Ed Killer: Mind of a Monster
Ed Kemper appears to be a gentle giant who offers rides to young female hitchhikers. But behind his charming smile lurks a perverted monster. Recorded audio confessions reveal the dark fantasies behind one of America’s most notorious serial killers.
After killing his grandparents, 15-year-old Ed Kemper is sent away to a mental institution. There he uses his near-genius IQ to deceive psychiatrists. Once released, he finds himself surrounded by attractive co-eds, and his twisted fantasies return.
Fearing arrest, Kemper decides he must finally deal with his mother, bringing this story to a devastating finale. In custody, a psychiatrist gives Kemper a “Truth Serum,” which reveals his most horrifying secrets on tape.