The Comedians
Come to the House
In an attempt to bond outside of work, Billy begrudgingly invites Josh over to watch a ballgame at his house.
When Billy and Josh are both nominated for the same award, they decide to walk the red carpet together and end up making a bit of a detour.
When FX pushes the premiere date of The Billy & Josh Show, the guys try to "fix" the show... by pulling in opposite directions.
When Josh is rumored to be up for a movie role, it goes to his head... and Billy isn’t happy.
After they notice the lack of diversity in their cast and crew, Billy and Josh insist on hiring a black writer.