The Crimson Rivers
The Crimson Rivers follows detective Pierre Niémans and Camille Delauney as they investigate a series of gruesome murders in remote regions of France.
In Roubaix the severed hand of an unknown boy is found. Niemans and Camille are scheduled for the case.
Niemans and Camille convict the head of the youth welfare and a police officer as perpetrators and accomplices of the murders in Roubaix.