Witnesses
Sandra Winckler feels that her new partner, veteran policeman Paul Maisonneuve, is hiding something. Someone from his past has a score to settle with him. But who is it?
In a new model home, more bodies are discovered. Sandra Winckler and Paul Maisonneuve have proof that Kaz Gorbier is still alive. Is he the man they are looking for?