The Defenders
THE DEFENDERS stars Jim Belushi and Jerry O'Connell as Nick Morelli and Pete Kaczmarek, two Las Vegas attorneys who -- despite their very different personalities -- share the same commitment to fight for the clients they're representing. Helping the dynamic defense duo is Lisa Tyler (Jurnee Smollet), a recent law school graduate whose past life as an adult entertainer sometimes keeps her from being taken seriously. Meanwhile, the firm's quirky office assistant, Zoe Waters (Tanya Fischer), manages to keep order. Outside the courtroom, Morelli struggles to cope with his relationship with his estranged wife, Jessica (Gillian Vigman), while Kaczmarek takes advantage of some of pleasures the Strip has to offer.