Paul Holes is a scientist, seasoned investigator, and a true crime heartthrob, one who even has the capture of an alleged elusive serial killer behind his belt.
Paul Holes and Loni Coombs investigate the murder of Kay Wenal, wife of a millionaire businessman. She's killed in her home in the middle of the afternoon. Was this a financially-motivated crime or did Kay have a secret life that led to her death?