The Forsyte Saga The Forsyte Saga
“The Forsyte Saga” is an epic drama spanning three generations of the powerful Forsyte family at the turn of the 20th century. Beneath the family's imposing veneer lies a festering core of unhappy and brutal relationships.
Irene and Bosinney plan to run away together and Soames is furious that the project is overspending again and decides to sue Bosinney. But a tragic series of events - including rape - ensues from the night before the hearing which ends with an horrific death. But Irene's troubles are far from over as Young Jolyon makes a decision that will haunt him.