The Frozen Dead The Frozen Dead
In this icy thriller, a grisly discovery on a mountain in the French Pyrenees leads detective Martin Servaz into a dangerous dance with a serial killer.
Diane pays a visit to Hirtmann where she reveals her true intentions. Directed by Charles Berling and Martin Servaz, 2017.