The Graft
After his sister's sudden death, a doctor finds himself entangled with a local crime syndicate - and forging a tentative alliance with its new leader.
A new chief of intelligence upends the status quo for crime boss Kenan and his men. After receiving word of his sister's alleged suicide, Ozan fights for justice...but the potential killer's criminal affiliation complicates the case.
After Deren's plans fall into place, Tufan proposes a mutually beneficial plot to drive a wedge between Kenan and Riza. Meanwhile, Ozan experiences the wrath of those loyal to Kenan...before meeting with the imposing crime boss himself.
With Riza and Kenan now at odds, Tufan watches his plan play out - while pushing Ozan towards his breaking point. Desperate to seize power, Riza instigates war against Kenan's men in the streets.
As Ozan works to secure their freedom, Kenan prepares for his return to the streets, and Tufan empowers Riza to take his revenge. Later, Riza places a bounty on Kenan, while Deren attempts to extract Ozan's whereabouts from Asli.
Having forged a tentative agreement, Deren agrees to search for Gülten's body, while Ozan continues to learn from Kenan. Later, a kidnapping draws Ozan into direct conflict with Riza.