Jasmine
Jasmine works as an escort to provide a better life for her and her stepbrother Tufan - and bribe her way onto the heart transplant list.
After things go awry with one of her clients, Jasmine longs for a steady, high-paying gig, while Tufan finds trouble at the racetrack.
While visiting the hospital, Jasmine learns some devastating news about her likelihood of receiving a heart. As she scrambles to leverage some fast cash from Koray, Tufan's past demons bubble to the surface.
While Jasmine and Gökhan deepen their connection over an impromptu meal, he receives an unexpected warning about his handling of the heart transplant list. Meanwhile, Tufan's love for his dream horse drives him to do something impulsive.
After Gökhan invites her on a proper date, Jasmine - or Yasemin as she finally reintroduces herself - meets a former sex worker who offers a glimmer of hope for the future. Meanwhile, Tufan's self-loathing reaches critical levels.
On the heels of Tülay's devastating death, Tufan attempts to disappear - but not before saying goodbye to his horse. Meanwhile, after Gökhan is removed from the hospital, Jasmine confronts losing everything.
After Tufan's final act of love, Jasmine finally receives her heart - but must make a decision about how she would like to conduct her life moving forward.