Alaca
A young girl's life is turned upside down when her kidney is stolen during a violent kidnapping, orchestrated by her rich biological father who needs a donor.
After five years apart, Alaca and Kenan cross paths unexpectedly, reopening old wounds just as fresh threats surface. Meanwhile, Baki sets plans in motion to save his daughter Biricik, putting Emel under pressure.
While preparing to meet Kenan, Alaca is kidnapped under Baki’s orders. Kenan grows anxious, unaware of the danger she faces.
A sudden move from the shadows throws Alaca into danger. As Kenan and her family remain unaware, choices made in silence begin to take their toll.
Kenan feels the weight of his absence as Alaca's safety slips further away. As he searches for answers, loyalties and hidden truths start to crumble.
Kenan’s attempt to save Alaca leads to his arrest. As lies and fear build, the people they trusted the most tighten their hold.
As Kenan struggles to clear his name, Alaca’s faith in him begins to slip. Meanwhile, hidden forces around her move closer than ever before.