The Holzer Files The Holzer Files
A dedicated team of paranormal investigators revisit hauntings from the recently discovered case files of legendary ghost hunter Dr. Hans Holzer.
Phantoms of the Fire
The team reopens Hans Holzer's case file on the Peck House, one of the oldest homes in Rye, NY, and infamous for its rampant paranormal activity. They aim to find out if the tortured souls have finally moved on -- or simply moved.
The team resurrects Hans Holzer's case file on the Morris-Jumel Mansion in New York City. They investigate reports of a dark, mysterious presence lurking in the historic home decades after Holzer helped a restless spirit move on.
The team heads to San Diego to visit the Whaley House, deemed by Hans Holzer as the most haunted home in America. Their investigation reveals a dark presence may still be influencing the living to fulfill a centuries-old vendetta.
The team resurrects one of Hans Holzer’s most tragic cases. Their investigation reveals poltergeist activity he saw 50 years ago in Tyler, Texas, is disturbingly similar to unexplained activity terrorizing a family today.
The team reopens Hans Holzer’s investigation into a Revolutionary War-era warship in Baltimore Harbor. They discover the spirits of the ship’s deep, dark past may still be manning their positions on a postmortem mission.
The team resurrects Hans Holzer's investigation of a mysterious castle in Paterson, NJ. Their exploration of the lavish mansion reveals a woman's recurring nightmares may have a supernatural source in the dwelling's dark history.