The Last Day
In 1998, an alleged mass suicide attempt on the Spanish island of Tenerife leads to the arrest of Heide Fittkau and over 30 of her followers.
Unable to prove her intentions, the police release Fittkau from prison – though investigators continue to monitor her activities.