The Many Hidden Worlds of Quantum Mechanics is about why we should take the Many-Worlds Interpretation seriously, as arguably the best explanation of quantum mechanics, the science of matter and energy at the atomic and subatomic scales. In 24 fascinating lectures, Professor Sean Carroll guides you through the history, reasoning, and implications of this bold idea.