The Midnight Romance in Hagwon
Veteran Korean language teacher Seo Hye Jin (Jung Ryeo Won)’s stable and pressure-free life is unsettled by the return of her former pupil, the one-time troublemaker Lee Jun Ho (Wi Ha Joon). A decade ago, she helped him gain admission to a prestigious university. He secretly fell for her then, and has admired her from afar ever since. In the pursuit of love, he gives up his job at a major company to become a Korean language teacher – and be closer to Hye Jin again. Will his plan work? And could this former teacher and student find love, despite their sizable age gap?