The Moonstone
A fresh adaption of Wilkie Collins' detective novel set in Victorian England. The Moonstone centres on the theft of a cursed but priceless diamond. The charismatic Franklin Blake must solve the disappearance of the Moonstone in order to win back the woman he loves, the beautiful, principled and independent Rachel Verinder.