The New Adventures of Superman The New Adventures of Superman
Superman, Lois Lane and Jimmy Olsen encounter danger from every direction! The Man of Steel protects his friends and the people of Metropolis as he confronts Mr. Mxyzptlk, Brainiac, Lex Luthor, and even more villains from the comic books.