The New Pink Panther Show
The Pink Panther is back -- and this time with a voice (Matt Frewer) -- for more animated adventures and he's brought along a few new friends including Voodoo Man, Manly Man, Mrs. Chubalingo, Thelma and parrot Jules, along with some old favorites!