The Other Side The Other Side
Spirits walk among us. Indigenous people know and accept this. Whether they are playful, shy, angry, or violent, they are here for a reason. Intuitive Jeff Richards, researcher Michaella Shannon and elder and spirit guide Tom Charles are on a mission to find out why. The Other Side follows a team of paranormal investigators attempting to make contact with unsettled spirits. Featured by XIVETV.