The PJs
Thurgood Stubbs lives with his wife, Muriel, in the Lawrence Hilton-Jacobs housing project, where he is the superintendent. This animated comedy follows the adventures of the Subbs and their friends, while taking a satirical view of the ups and downs of life in a big-city housing project.