The Playboy Murders
Bunny Meets Bachelor
When a Playboy party hostess and model is found dead and dismembered in a dumpster, it ignites a tabloid media frenzy. As police investigate her romantic partners, her reality TV star husband heads for the Canadian border.
After taking the pageant world by storm, a playboy cover model gets up close and personal with fans on the phone -- too close. As she competes for playmate of the year, an obsessive fan goes a step too far, and her entire world comes crashing down.
The murder of Playboy Cybergirl Christina Carlin-Kraft in her Pennsylvania condo takes police on a search for her killer from the streets of Philadelphia to a psychiatric ward. Detectives rely on surveillance video and a public plea to find the culprit.
When a former Playboy bunny’s husband is shot dead at home, the investigation reveals sordid affairs, family infighting, and a possible hired hit. The search for the truth ultimately leads to multiple suspects -- including some close to home.
When Star Stowe becomes Playmate of the Month, she takes the world by storm. But everything the magazine has to offer seduces Star into a world of abuse and addiction -- cutting short her dreams, leaving her alone, and heading down a tragic path.