The Rev
In this hilarious, melodic and inspirational series, there's never a dull moment in the world of larger-than-life Pastor Richard Hartley.
Meet the Hartleys
Richard returns to find a choir that's out of tune and adult children that may never move out.
Richard uses a bold method to get the kids employed, then brings home an unexpected guest.
Jordan shocks Richard with his employee skills while Judea shows Stacey new ways to sell herself!
Richard gets a lesson in sensitivity as he mentors a new soloist; Stacey becomes one of the girls.
Richard struggles to juggle work and home life while Judea uses her degrees to work for the church.