The Ropers
When Stanley doesn't get immediate results from his life insurance physical, he thinks he's dying.
Helen (Audra Lindley) finds letters from Stanley to "Doris" and is convinced he is in love with another woman.
Without telling Helen, Stanley decides to sell the townhouse -- and Helen thinks the prospective buyers are friendly neighbors.