Three's Company
A Man About the House
Chrissy and Janet try to convince their landlord that their new male roommate is gay.
Convinced that Jack is gay, Roper decides that he is a safe date for his visiting niece.
Jack feels guilty about not standing up to a tough guy who makes a play for Chrissy.