Mork & Mindy
Mork is a clueless but good-hearted alien who is sent from his home planet of Ork to Earth to learn about humans. His ship lands near Boulder, Colorado where he is befriended by Mindy who puts Mork up in her attic while he learns about human foibles.
Mork Goes Public
When a reporter offers a reward for proof of alien life, Mork decides to turn himself in to pay back the McConnells.